Försäljningsvillkor

ANVÄNDARVILLKOR enkla


Handla i vår webb-shop

Välj produkter och "lägg i varukorgen", när du är klar, gå vidare "till kassan". Titta igenom din beställning och var noga med dina kontaktuppgifter!
Din e-postadress ger oss möjlighet att skicka vår orderbekräftelse till dig, ditt telefonnummer är bra om vi behöver kontakta dig innan vi skickar dina varor.

Du kan inte göra ändringar eller ta bort en order som är lagd.

Du måste vara 18 år för att få handla.

Våra priser är inklusive moms.

Leveranser
Leveranser sker med PostNord, leveranstid 2-7 arbetsdagar. Leveranser sker endast inom Sverige.
Eftersom vi är en outlet-butik så finns varorna endast i de storlekar som är angivet på resp. vara, och endast i ett fåtal exemplar.

Fraktkostnader
På alla leveranser ligger en fraktkostnad på 40:-
Om din försändelse ska hämtas hos ditt postombud, så måste du hämta inom 14 dagar,
om du inte hämtar ditt paket går det i retur till oss och du debiteras en avgift på 250:- för returhanteringen.

Betalningsvillkor
Betalning sker säkert via Stripe - kortbetalning med Visa eller Mastercard - direkt i vår webb-shop vid beställningen.

Retur eller reklamation
Om du inte är nöjd med din vara eller om vi skickat dig fel vara, vill vi förstås rätta till och försöka göra dig nöjd.
Men eftersom vi är en outlet-butik som säljer våra varor till 50% rabatt, så finns varorna endast i de storlekar som är angivet på resp. vara,
och endast i ett fåtal exemplar, så möjlighet att byta storlek/vara finns inte alltid.
Kontakta oss alltid på info@behagfullt.se eller ring 070-6682207 när du vill göra ett byte/återköp så får vi tillsammans lösa problemet.

"Intim-varor" bytes EJ! (trosor, bikiniset där trosa ingår, baddräkt, bikinitrosa, självhäftande produkter)
Du betalar själv returfrakten.

Har du frågor kontakta oss på info@behagfullt.se eller ring 070-6682207.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

ANVÄNDARVILLKOR fullständiga

1 RETURPOLICY

Var vänlig och kontakta alltid BeHagfullt AB innan du returnerar några artiklar.

Enl. distanshandelslagen kan du ångra köpet och returnera produkten inom 14 dagar från leverans. Produkten måste vara i nyskick. Om produkten är förstörd eller använd, kommer ingen återbetalning ske. Se till att bifoga kontaktinformation när du returnerar en produkt, samt en kort beskrivning av vad ärendet gäller.

BeHagfullt AB föreslår att du får ett kvitto och ett paket-ID för returen från leveransservice eftersom det gör det lättare att spåra paketet om det skulle behövas. BeHagfullt AB kommer att göra en återbetalning om det är en giltig retur.

1.2 INTIMVAROR

En del varor kan inte returneras. Vi accepterar inte intimprodukter,se beskrivning ovan.

1.3 FRAKT

För att kunna returnera din produkt behöver vi ett ett kvitto eller inköpsbevis. Var vänlig och skicka inte tillbaka produkten till tillverkaren. Skicka istället din produkt till: BeHagfullt AB, Gitarrvägen 3, 73232 Arboga

Du måste betala för dina egna fraktkostnader för produkter som du returnerar. Fraktkostnader återbetalas inte.

Om du skickar en artikel som är värd mer än 700 kr kan det vara en god idé att använda en leveransservice som går att spåra eller köpa en fraktförsäkring. Vi kan inte garantera att vi kommer att få varan som du returnerar.

2. ÅTERBETALNINGSPOLICY

Vår policy gäller i 14 dagar. Om det har gått mer än 14 dagar sedan du fick din vara levererad, kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller byte. Produkten får inte heller ha använts och måste vara i samma skick som när du fick den.

2.1 ÅTERBETALNING

När din returnerade produkt har mottagits och kontrollerats, kommer vi att meddela dig via e-post. Vi kommer också att meddela dig om vi kommer att göra någon återbetalning eller ej.
Om returen godkänns, kommer återbetalning ske automatiskt till ditt kreditkort eller via annan betalningsmetod som vi kommer överens om.

2.2 SEN ELLER UTEBLIVEN ÅTERBETALNING

Om du inte har fått någon återbetalning ber vi dig först kontrollera ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag eftersom det ibland tar lite tid innan återbetalningen krediteras. Kontakta därefter din bank då det oftast tar lite tid innan återbetalningen görs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, ber vi dig kontakta oss på: info@behagfullt.se.

2.3 REAVAROR

Återbetalning sker endast för varor till ordinarie pris - inte för reavaror.

2.4 REKLAMATIONER

En vara kan endast reklameras om den är defekt eller skadad. Det är viktigt att reklamera varan inom 14 dagar från du mottagit varan.  Kontakta oss först via  e-post till: info@behagfullt.se och skicka varan till: BeHagfullt AB, Gitarrvägen 3, 732 32 Arboga

 

3. INTEGRITETSPOLICY 3.1 OFFENTLIGGÖRANDE

Vi kan lämna ut din personliga information om lagen kräver det eller om du bryter mot våra Användarvillkor.

3.2 ONE.COM

Vår butik sköts av One.com. De ger oss tillgång till e-handelsplattformen som gör att vi kan sälja våra produkter och tjänster till dig. Dina uppgifter lagras hos One.com, i databaser och i One.com-applikationen. De lagrar dina data på en säker server bakom en brandvägg.

3.3 BETALNING

Om du väljer direktbetalning för att slutföra köpet kan tredje part komma att använda din kreditkortsinformation för detta ändamål. Se 3.8.

3.4 TREDJEPARTSTJÄNSTER

I allmänhet kommer tredjepartsleverantörer som vi använder endast samla in, använda och lämna ut din information i den utsträckning som krävs för att de ska kunna leverera sina tjänster till oss.

Vissa tredjepartsleverantörer, t.ex. de som arbetar med betalningar och betalningstransaktionen, har sina egna integritetspolicys för den information som vi måste lämna ut för att de ska kunna genomföra dina inköpsrelaterade transaktioner. För dessa leverantörer, rekommenderar vi att du läser deras integritetspolicys så att du förstår på vilket sätt dessa leverantörer hanterar din personliga information.

Tänk också på att vissa leverantörer kan ha sin verksamhet eller anläggningar i en annan jurisdiktion än antingen du eller oss. Det innebär att om du väljer att gå vidare med en transaktion som involverar en tredje part, kan din information omfattas av lagarna i den jurisdiktion där denna tredje part har sin verksamhet eller sina anläggningar. När du lämnar vår butiks webbplats eller omdirigeras till en tredje parts webbplats eller applikation, omfattas du inte längre av denna Integritetspolicy eller Användarvillkor för vår webbplats.

3.5 LÄNKAR

När du klickar på länkar i vår butik, kan de leda dig bort från vår webbplats. Vi är inte ansvariga för integritetspolicys på andra webbplatser och uppmanar dig att läsa dessa webbplatsers integritetspolicys.

3.6 SÄKERHET

För att skydda din personliga information vidtar vi försiktighetsåtgärder och följer branschens bästa praxis för att se till att den inte försvinner, missbrukas, nås, avslöjas, ändras eller förstörs. Om du förser oss med kreditkortsinformation, krypteras informationen med Secure Socket Layer-teknik (SSL) och lagras med AES-256 kryptering.

3.7 ÅLDERSGRÄNS

När du använder denna webbplats bekräftar du att du är myndig.

4. ÄNDRINGAR AV DESSA ANVÄNDARVILLKOR

Vi förbehåller oss rätten att ändra dessa Användarvillkor när som helst, så var vänlig och kontrollera dem regelbundet.

Förändringar och förtydliganden träder i kraft omedelbart efter att de publicerats på webbplatsen.

Om vi gör väsentliga ändringar i den här policyn kommer vi att meddela dig här att policyn har uppdaterats, så att du vet vilken information vi samlar in, hur vi använder den, och under vilka omständigheter, om några, vi använder och/eller offentliggör den.

Om vår butik förvärvas eller slås samman med ett annat företag, kan dina uppgifter överföras till de nya ägarna så att vi kan fortsätta att sälja produkter till dig.